2011-03-04
 22:58:42

Ridlektionen idag på majas brisk gick bra :') !

Godkväll !
Tänkte hålla uppdateringen uppe så varför inte skriva om dagens ridpass ?
Det var en tjej som red brisken innan mej , så var i stallet medans . Men när jag skulle rida med min ridgrupp så gick jag ned till volten och tog över hesten :') . Satt upp och började skritta i någåt varv kommer inte ihåg vilket x) .
Så skulle vi korta tyglarna och gå in på mittvolten och rida i kort trav . Det gick inte för jag var dålig med skänkeln Man ska aldrig skylla på hästen men jag drev inte med skänkeln och var inte så tydlig . Så det gick åt skogen ..
Sen tränade vi på galoppfattningar och vi höll galoppen några steg och sen skulle vi göra halt Haha .
Så gjorde vi det några gånger och tränade på att göra stora runda volter i kort trav :)
Oh juste ! Vi fick rida i damsadel sedan :'D Jätte kul värkligen ! Var nära att ramla då vi gjorde det haha ! :')
Sen skrittade vi av och gick upp till stallet ! Ca en 15 min efter ridningen så kommer julia ketos mamma till värmestugan och det är ju så mörkt så vi ser inte henne genom fönstret , så kastar hon en snöboll på fönstret ..
Gissa om vi blev RÄDDA ! haha :D
Så åkte vi hem och sånt dära , nu har jag duschat och gjort lite saker :') !
Tar en bild på brisk som maja säkert använt :) Sorry !!
Där är hesten :')
Men hejdå :D !
Godkväll & Godnatt :) ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: